I Love You

Hello There

Hello my beloved blogger, My full name is Nurfatin Ayuni. Just call me Yuni. I hope you guys enjoy to read story about my life :)

Just a simple girl :*


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Hate My Life? Ehh?
Sunday 17 March 2013 | 18:41 | 0 comments
Heyyy :D permulaan dia? Takde permulaan :D leewwlss -,-' hmm, kenapadalam kehidupan mesti ada  kesedihann? Hmm :/ kan best kalau takde sedih, kecewa or whatever -,- kan best kalau happy jeh selalu :D madah aku nak jage perasaan orang lain. Abistuh perasaan aku? Sape nak jage? hmm :'( banyak betul dugaan kan? Hmm :'( sabar sabar sabar :D tu jeh yang mampu aku buat :') bende lain? Tak kott :'/ perangai aku macam yall tahun niy? Tolong jangan tanya kenapa. Sape yang buat aku cegini :'( aku baik dengan orang, tapi orang dengki akulah apelah. Abis nak suruh aku jahat dengan semuaa orang? Tuh yang betul? Okeyy aku buat :') banyak yang aku kene pikir, masalah kawan kawan aku lagy, family aku, pasal diaaa and pasal FB fake tuh! Kenapa mesti tanya aku pasal FB fake tuh!  Hmmm :'( boleh streesss aku cegini :'( nak kembali ke tahun 2012 balik :'( setiap malam aku nanges sebab masalah tuh semuaa. Tak rase bodoh ke? Aku buat fake smile pun salah :'( abiss nak aku nanges depan kawan kawan aku? Then orang cakap aku mintak simpati. Gituu? :'( dalam satu hari tuh takboleh ke aku nak happy jeh? Satuu hari pun jadilah :'( okbhaiiiiiii :'(